Tema: Re: Dujinio katilo pasirinkimas
Autorius: Bangis
Data: 2009-06-27 20:00:34
O isduok man paslapti, kodel geriau katila valdyt nuo lauko temperaturos, o
ne nuo kambario? :)
Pas drauga, kol buvo valdomas nuo lauko temperaturos, tai pastoviai namie
per karsta budavo, temperatura vakare tarkim greit krenta, katilas duoda
gazo, nors kambaryje ir taip +23... pasistate reguliatoriu nuo kambario
temperaturos - atsirado komfortas.
--
Bangis