Tema: Re: Dujinio katilo pasirinkimas
Autorius: servisas
Data: 2009-06-19 14:01:38
"Vilkas Pilkas" <nokia9@takas.lt> wrote in message
news:h1fegu$1ss$1@trimpas.omnitel.net...

> Taigi klausimai kol kas sekantys:
> 1. Ar užteks 24kW galingumo, ar reiktų 28 kW? Man kažkaip šviečiasi, kad
> 24 turi užtekt.

Jei nekiauras namas, turi uztekt vienareiksmiskai. Ir 18 kw normaliam tokio
ploto namui turetu uztekt.

> 2. Kol kas susidariau nuomonę, jog nematau prasmės mokėt praktiškai
> dvigubai brangiau už kondensacinį katilą. Iš dalies dėl to, kad bus ir
> radiatoriai, o iš dalies ir todėl, kad nematau kada tas brangumas
> atsipirks. Noriu pasakyt, kad kol kas galvoju apie nebrangų variantą, iki
> 2500 Lt. Gal patartumėt, į kuriuos nežiūrėt ?

Kaip ir sake, turbo su boileriu. Taciau: pakabinami katilai paprastai
tarnauja apie 10-12 metu, kondensaciniai gal 30 proc ilgiau. Jei imsi su
boileriu viduj, reiks viska keist, o jei imsi normalu boileri ir katila,
kuris turi galimybe boilerio prijungimui, tai po 10 metu katila galesi
pakeist, o boileri palikt. Aisku, tai negalioja egipto gamybos boileriams,
kurie tarnaus dvigubai trumpiau nei paprasciausias pakabinamas katilas.
Kita vertus, ne pas visus namie yra vietos pastatyti ir katila ir boileri.

> 3. Galvoju, kad boileris bus reikalingas. Ar tai gali turėt įtaką
> renkantis katilą ?
Reikalingas boileris. Su momentiniu tikrai nekas bus.