Tema: Re: Dujinio katilo pasirinkimas
Autorius: MaRiUs
Data: 2009-06-21 00:18:41
Nekondensacini turbo galima uz 2500 laisvai gaut dabar (o ir gal dar
pigiau)..
Jei namas nuosavas ir neturi kamine indeklo, tai zinoma rekomenduociau Turbo
varianta (su dumu salinimo/oro tiekimo ventiliatoriumi)
Paprasto kamino trukumai:
Ekonomija- manau i metus apie kokius minimum 200 LTL taupytum su
kondensaciniu bei vasara taupytum ruosdamas silta vandeni dar kazkiek
(priklauso nuo suvartojamo vandens kiekio)
Komfortas - visi kondensaciniai katilai (na, beveik visi) valdomi nuo lauko
temperaturos, ir automatiskai keicia katilo temperatura pagal lauko ora
is nekondensaciniu, kad veiktu pagal lauko temperatura tai arba labai
brangus buna, arba korejietiski....
24 kW minimaliai reikia, ,kad paruostum vandens kieki momentiniu sildymo
budu (per silumokaiti) karsto vandens mazdaug vienam dusui ir dar
kriauklei..
minusai - svyruojant slegiui (jei namie yra hidroforas) ar atsukus kita
krana - sokineja vandens temperatura ir maudantis po dusu komforto gaunasi
minimaliai....
iseitis- katilas nors ir su minimaliu boileriuku (kad ir 20-30 litru), tai
kompensuoja vandens temperaturos svyravimuas, nes yra papildoma akumuliacine
talpa vandeniui.
naujos statybos namui tavo kvadraturos ir su kokiais 15 cm apsiltinimo bei
langais ne per visas sienas realiai pakanka ir kokiu 15 kW, bet vat su
karsto vandens ruosimu tada sunkumas: reikia arba labai didelio boilerio,
arba kazkiek palaukt kai baigiasi siltas vanuo, kol uzsils nauja porcija.
be abejo yra zymiai patogiau kai pats katilas gali valdyti du sildymo
konturus nuo lauko temperaturos, tada ir grindu regulioti rankomis nereikia.
Jei nori - parasyk i pasta, pakonsultuosiu, o gal ir padesiu koki isigyt.
siuo metu labai pigiai galeciau parduoti Chaffoteaux & Maury bei Ulrich
katilu kelis modelius (is sandelio) bei visa kita ka galima gauti Lietuvoje
ir uzsienyje - palankiomis kainomis

Sekmes renkantis!