Tema: Re: Dujinio katilo pasirinkimas
Autorius: Gimp
Data: 2009-06-19 11:03:24
Analogiskos kvadraturos ir sildymo budai - jamciau kazka is tokiu
http://www.protherm.lt/component.php?cocode=catalogue&itid=8013&icid=26 arba
http://celsis.lt/index.php?sid=x&shp=oxbaseshop&cl=details&cnid=CEL.W121000&anid=WHSA243&Katilas-dujinis-Vitopend-222--24kw_turb.&&changelang=2
tik nuolaida dar gauti reiktu koki 20-30%.
Uz 2500 gaunasi tik paprasciausias katilas, kurio valdymas primityvojas, ko
is esmes irgi uztenka, tiesa be boilerio.