Tema: Re: Dujinio katilo pasirinkimas
Autorius: servisas
Data: 2009-06-19 16:51:53
Pratekantis pasiteisina, kai ivykdyta dauguma is siu salygu:
1. Nera pinigu
2. Karstas vanduo bega is vieno, max. 2 kranu name
3. Seimininkai ramiakai ir mazu vandens temperaturos svyravimu neima i galva
4. Silumokaitis didelis, turi gera valdymo automatika ir aptarnauja dideli
nama;
5. Reikalingi ilgalaikiai pastovus vandens kiekiai, maziau darinejamas
kranas, o sildymas ne taip aktualu;
6. Reikia garantuoto mazo kiekio bet kokios temperaturos vandens (bile kad
tik siltas butu) ir skubiai.