Tema: Re: Stogo dengimo kainos
Autorius: new
Data: 2009-01-30 11:03:22
respect Vidai, as sutinku 100% su tavim.

as tuo paciu keliu ejau, dabar liko 'makiazas' - glaistymas dazymas.
nebuciau jaunas su didele energija, pasimciau pora pacuku kurie laktstytu :)

as dvejojau ar man pavyks nama pastatyt(be muro darbu), bet ilagainiui
supratau, kad padariau geriau nei butu zmones is salies padare, tiesiog
pamaciau simtus vietu kur galima butu suchalturinti ir paslepti broka. O as
saziningai, 'sau', nors ir maciau kad daug daugiau laiko ir $ reikes GERAI
padaryti.

i tema:
turiu pasakyti kad stogas tai sunkiausias(niekad sanariu neskaudejo dirbant,
o po stogo vakarais nekoks jausmas budavo) ir pavojingiausias darbas, tai
as vienintelej vietoj sutikciau moket 50 lt uz sumustini(palyginimui galima
suklijuot 2kv plyteliu arba 2kv parketo siltai ir saugiai).