Tema: Re: Stogo dengimo kainos
Autorius: coolverstukas
Data: 2009-01-29 16:01:40
nežinau, reikia meistrų klausti :)
įvertinus darbo trukmę ir sudėtingumą (proporcingai , jei iš viso buterbrodo gamybos) - tai gal koks 15lt/m2, bet čia mano spėjimas, o ne faktas.
jei įdomu galiu duoti tel. Čia Vilnius ir aplink

Skarda kainuoja įvairiai, už Borgą 24.5 Lt/m2 mokėjau (konkrečiai Borga Elegant)
čia jau pasiderėjus. dar visokių priedų prisideda