Tema: Re: Stogo dengimo kainos
Autorius: coolverstukas
Data: 2009-01-29 14:27:15
manau kad apie kainų svyravimus kalbėti beprasmiška, nes nuo kokių kainų juos skaičiuoti?
ir ką duoda nuolaidų procentai ar derybiniai koeficientai? Juk ir pernai kainos buvo nevienodos, svyravo smarkiai. Plėšė kiek kas sugebėjo,
taigi vieniems stogą atsėjo po 70 lt, kitiems- už 120 lt, tretiems - ir 200 pakainavo...

Verta kalbėti tik apie kainą, o ne apie nuolaidas.

dabartinė man siūloma kaina - 50 lt už m2 , visas "buterbrodas", stogas nėra labai sudėtingas, danga skardinė. Vilnius.