Tema: Re: Stogo dengimo kainos
Autorius: Makauskas Vidas
Data: 2009-01-30 08:08:47
> jei nepatingetu, naktim padirbetu, valgytu tas dienas tik fritkes, tai
> uztektu ir 500 Lt. Ane?
Tada skaiciuok ant pirstu. Gaunasi, kad per diena stogdengys uzdirba 200 litu. Arba 4,000 per menesi i rankas. Butent tiek planuoju moketi stogdengiui ir ne cento daugiau. Ir tai su salyga, kad jie tures VISUS irankius ir darba atliks "kaip vaistineje". Neatitinkanti mano reikalavimu, neabejoju, kad vasara stogdengi su patirtimi galima surasti ir uz 2,000 litu menesiui. Jeigu niekas neapsiims tai pasisamdysiu 2-3 balvonus po 50-70 litu ir pats pasidarysiu VISA stoga greiciau, negu per menesi uz 4,000.

Panasiai man buvo su pamatais. Radau skelbima, kad rengia pamatus po 600 lt / m3. Pagalvojau, kad kaina priimtina, bet pasirodo, kad tai tik uz darba. Pasiuliau 150 lt / m3. Sitie atsisake. Tada suradau sprendima pigiau. Cia aprasymas kaip per diena taupiau po 1,000 litu pirstu rodydamas ka daryti:
http://www.biteplius.lt/lt/2content.diary_view_my/1964397-=(426677447

Del stogo irgi yra efektyviu sprendimu. Pavyzdziui aprasytu temoje "Pasyvus" namas (passive houses) - ka apie tai zinome?
http://www.biteplius.lt/lt/2forum.showPosts/636581.333.5-=(1787005561
vienas is tokiu http://www.das-passivhaus.de/gb-ax7.html
bet yra komentaras:
"Beje, dar vienas pastebėjimas http://www.das-passivhaus.de/images/wibbe2004-13.jpg - Ant gegnių polistirenas, tarp gegnių - vata. Įdomu, o KONDENSATAS kur? Nebus vatoje? jaučiu, kad man reikės rimtai šią sistemą pasistudijuot... Kažkaip "užkabino"  "

Jeigu vietoj pleveles ir as desiu polistirola tai tarp gegniu pas manr bus ne vata, o "slapia" ekovata. Jos pripurskimas kartu su darbu siulomas po 190 lt / m3 minus nuolaida...