Tema: Re: Stogo dengimo kainos
Autorius: eimaz
Data: 2009-01-29 21:58:11
o is kurio posto tu nusprendei, kad man byra pinigai? kad samdziausi
statybininkus stogui montuot? zinok nemoku to pats daryti pats, o ir
nespeciau 2-ju darbu dirbt.
kas is to, kad as paskambinsiu darbininkams ir pasakysiu as manau jus verti
20Lt/m2. ir ka man jie pasakys? manau speliot nereikia. o gal siulai palaukt
dar metus laiko, kol kainos dar labiau nukris? dzin palauks juk tas stogas,
uztat sutaypysiu 5k lt per metus :)