Tema: Re: Banko paskola bustui ir marza
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2017-10-30 10:14:35
Tai aisku, su grynuju pačka ir be korteles JAV tikrai saugiau jausies.
Pradedant turbut nuo to, kad su tokia kombinacija išvis tikimybe, kad ten
pamatysi tik sienos kontroles pareigunus.

"ostapas"  wrote in message news:ot6jef$dlb$1@trimpas.omnitel.net...

Principe tai privalumas galėt užblokuot atsiskaitymus ten. Nes su JAV
atsiskaitymų security tai aina jie nx visi.

"eSSas"  wrote in message news:osvodl$msf$1@trimpas.omnitel.net...

2017-10-27 19:25, Icetom rašė:
> Čia kur užsienyje? Vokietijoje, Lenkijoje jau x metų be problemų
> naudojuosi
> SEB mylimiausia kai prireikia.

Europoj tapo įpročiu išvis grynų nesivežt, tai toks nelabai užsienis
išeina. JAV

S.