Tema: Re: Banko paskola bustui ir marza
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2017-10-26 15:00:13
O as vargau su SWED, o SEB buvo daug paprasciau. Bet nemanau, kad tai
statistika.

"fenix@w"  wrote in message news:ossi7f$63r$1@trimpas.omnitel.net...

2017.10.26 14:11, Linas Petkevičius rašė:
> Neturiu, bet sitas saltinis man irgi nepatikimas.O ir problema tokia
> labiau teorine - dabartine tvarka kokiu kriziu salygomis bankams sunkiai
> leidzia kazka piktesnio padaryt.

dabar reguliavimo daugiau, senesnem paskolom vargo zmones daugiau. as
rimtai kalbu. buvo cia giminej problemu su visais bankais, netgi ir
zinau, kas 400kLT+ buvo medbankui skoloj - tai su sebu bendravimas buvo
slyksciausias. aisku, ilgalaikej perspektyvoj jiems chui znaet ar
atsipirko: suzinoje apie ta reikala (paskolos imoka meneiui ~1300Lt)
gimine solidarizavosi ir iskele savo ir savo versliuku saskaitas is jo
nx. ar bankui apsimokejo neiskalbet... bbz, manau ne.
tiesa, bustas buvo issaugotas.