Tema: Re: Banko paskola bustui ir marza
Autorius: gopenzo
Data: 2017-10-26 17:08:55
kažkada reikėjo vartojamosios 15k lt, nuėjau į SEB'ą, parašiau ranka
paraišką. po savaitės skambina, sako galim duoti 3k lt tik. nuėjau į
Swedbank'ą, padėjau tik parašiukus (nieko rankom nepildžiau), atsakymas
tą pačią dieną, pinigai saskaitoje sekančią dieną. visa suma kiek ir
prašiau.

dar čia prieš kelis mėnesius reikėjo kreditkės limitą pasikelt SEB'e.
vėl rankom viską supildžiau, tada po kelių dienų davė palaiminimą, tada
vėl ėjau į banką pasirašyt popierių. Swedbank'e atrodo viską padariau
internetu, naują kortelę gavau paštu.

bbd ant SEB'o.