Tema: Re: Banko paskola bustui ir marza
Autorius: marukas
Data: 2017-10-27 09:24:21
Nu ne, tikrai ne auksinis. VB laikais išvis buvau studentėlis ką tik
įsidarbinęs, atėjęs pirmą vartojamą pasiimti tam, kad VP spekuliuoti
turėčiau iš ko :) Pažiūrėjo kreivai, bet davė tuo metu kosminę sumą 10K lt
:)

"fenix@w"  wrote in message news:osuivl$mok$1@trimpas.omnitel.net...

2017.10.27 09:14, marukas rašė:
> Nu nežinau, sėdžiu SEBe nuo VB laikų. Paskolų įvairių dafiga imta,
> refinansavimai įvairūs, VP prekyba, kitos paslaugos ir pan. Viskas kaip
> ir normaliai. Turiu patirties ir su kitais bankais, tai nėra ten labai
> kur geriau. Vadybininkus, aišku, visada reikia tikrinti sąlygas
> derinant, bet nemanau,kad kitur daug geriau :)

tai tu gal "auksinis" ar pan. nu tipo is taves gerai uzdirba, tai ir
elgiasi atitinkamai