Tema: Re: Banko paskola bustui ir marza
Autorius: tOMZY
Data: 2017-10-26 17:09:25
kaip tik priminėt, kad ir man reikia uždaryt sąskaitą SEBE -
persivedžiau likutį į kitą banką (beje, nors kas mėnesį
nuskaičiuoja70ct, pavedimas vis tiek kainavo dar 41ct.), likutis 0, bet
ką matau - "Neturite sąskaitų, kurias galėtumėte uždaryti internetu",
nes su sąskaita susieta debeto kortelė... Nu tai ką, vis tiek teks
belstis per visą miestą DARBO METU iki banko, nes visi skyriai dirba tik
iki 17 val...