Tema: Re: anti-drone kalashnikov
Autorius: Nevkurse
Data: 2017-08-29 10:20:43
2017.08.28 23:55, ABLomas rašė:

> Iš kur tu ištraukei, kad tave kažkas filmuoja, ar išvis tavim domisi?
> Matai ką jis mato? Intuicija sako? Jauties užkalbintas?
>
> Su tavo logika "kažkas kažkur kaba, reik nupist nax bo kaba, dėl to

Kai atskrenda 3 metru aukstyje i kiema ir po ji skraido - cia kaip
traktuot? 'niekam nemaiso'? O man maiso - as su sveciais pas save
pavesinej sedziu, nx kazkoks gaidys su kamera atsivelka paziuret kas
sedi? Zinok labai greit kraujas uzverda ir kas po ranka pasitaiko - tas
ir lekia i ta birzgianti shuda. Bandydamas isvengt (mato gi suka, kad i
ji pareina malka) nusipiso pats ant zoles, atejo diedas - kaimyno per
kelis kiemus svecias 'ajajai cia vejas uznese, nemoku dar gerai valdyt'.
Atidaviau su perspejimu, kad sekanti karta gales savo dziaugsma is upes
zvejotis, kiek kartu dar maciau skraidanti - tai jau vejas is kiemo
nebeispucia. Prades tokie dazniau uzsukt i kiema - 100% ieskosiu
priemoniu nuleist juos ant zemes, visa, ar dalim - px.