Tema: Re: anti-drone kalashnikov
Autorius: ABLomas
Data: 2017-08-27 12:09:10
On 2017.08.27 11:54, shadow wrote:
> Na paleis vaikinukas drona virs kokios vilos,o tas pyst ir
> nusodinamas. Nori pasakyt,kad vaikinas kreipsis i policija? Bandys
> aiskint,kad netycia pats dronas virs privat teritorijos kabejo? O
> policija gaus orderi kratai viloje? Jos savininkas bus kazka
> mates,girdejes?

Noriu pasakyt, kad jei viskas daroma normaliai, tai tikrai gali būt
situacija, kad pratrauks tave iki pat viso ilgo ir nuobodaus proceso už
svetimo turto gadinimą ir pasisavinimą, bei neteisėtą radijo trukdžių
generavimą.
Retai kas skraido legaliai, bet tokių vis tiek yra nemažai.
Užtat glušų, kurie įsivaizduoja kad "oras virš mano triobos yra mano"
yra daxujardas, bet jie klysta - t.y. oro erdvė yra ne tavo. Ir jei
kažkas ten legaliai skrendantį dalyką nukeps iš tavo trobos - taip,
nukentėsi.
Bet ne apie tai kalba - jammerio naudojimas yra draudžiamas
įstatymiškai. GPS dažniai išvis yra šiek tiek šventa karvė.

> Apie isigijima aplamai problemu neturetu buti-tik mokek. Juolab rus.

Nežinau kaip rusijoj, o pas mus muitinėj jei pagaus wideband ir didelės
galiojs jammerį - skaityk turi daug problemų. Ne tai, kad muitus
susimokėt =)
Ir aš labai rimtai - pamėgink narkatos pravežt ir jei pagaus -
pasipiktint ;-)
Tie dalykai pas mus prie draudžiamų įvežti prekių.
Tiesa, jammeris yra toks įdomus dalykas - naudot draudžiama, importuot
draudžiama, o turėt nedraudžiama - bet sklinda gandai kad ir tai
pasikeis, žiūrėsim.

> Belieka tiketis technologiniu varzytuviu,kas automatiskai kels tiek
> dronu,tiek antidronu kainas

ruskyne gal, pas mumis deja taip nesigaus, įstatyminė bazė neleidžia.
Užteks vieno principingo, kad daug kam šikna skaudėtų...