Tema: Re: anti-drone kalashnikov
Autorius: shadow
Data: 2017-08-28 12:56:56
 -Butent- JEI (!) daroma normaliai.
Tu kalbi kaip turetu buti. As tp to noreciau,deja...
Na sakykim,isardai dalimis,korpusa uzvadini kokiu 'foto
 sautuvu',visa kita- 'detales fotosautuvui' ir per 2-3 kartus
 parsigabensi viska,beliks susirinkti.
Cia siaip is lempos,ilgai nemastant. O jei kvepes gerais
 pinigais,chebryte dar gudriau prigalvos.
Nusodinti drona manau galima is uz priedangos,ar tiesiog
 uzmaskavus itaisa. Jei ir spes skraidykle pasiust neaisku
 vaizdeli,tai pareigunams galima juoktis i akis: atset sluotkociu
 pagasdinau ir kazkur pradingo,nemaciau negirdejau.
Zodziu variantu daug ir jei nenoreciau,kad bilenkas kabetu virs
 mano nuosavybes-svarstyciau apie isigijima

--
shadow