Tema: Re: anti-drone kalashnikov
Autorius: ABLomas
Data: 2017-08-28 23:55:24
On 2017.08.28 17:49, shadow wrote:
> Antra vertus,yra toks dalykas,kaip privatumas. Ir jei as ne viesa
>   persona,tai ar be mano sutikimo galima filmuoti?

Iš kur tu ištraukei, kad tave kažkas filmuoja, ar išvis tavim domisi?
Matai ką jis mato? Intuicija sako? Jauties užkalbintas?

Su tavo logika "kažkas kažkur kaba, reik nupist nax bo kaba, dėl to
jaučiuos blogai" yra viskas blogai - nuo loginių sąryšių iki teisinių
aspektų. Kokiam rusyne manau tau būtų zašibys - ten irgi nei logikos
daug rasi, nei teisė kažkam domina, o jei kažką ir nupi$i nuo vaizdo -
tai išsiaiškinsit tiesiogiai, pasimatavę pas ką ilgesnis (ar kuris
beizbolkę greičiau išsitrauks).