Tema: Re: anti-drone kalashnikov
Autorius: shadow
Data: 2017-08-28 17:49:27
:-D :-D :-D
Ne,nu tu kazkoks tai kietmedis vienok.
Kalba eina ne apie tave ir ne apie mane, zvelk placiau.
Apsidairyk: kiek vairuojanciu pagal taisykles, kiek tvarkingai
 prisiparkavusiu, kiek saziningai mokanciu u? softa ar kt ivairu
 kontenta,mokescius...?! Pats ranka prie sirdies pridek. Prie ko
 cia 'suprastines'? -Toks jau tautos mentalitetas.
 Kuris,beje,zvelgiant is salies ne kazin kiek nuo tu rusu ir
 pazenges. Tai vat apie juos ir rokuojam.
Antra vertus,yra toks dalykas,kaip privatumas. Ir jei as ne viesa
 persona,tai ar be mano sutikimo galima filmuoti? Traktuociau kaip
 isibrovima,varzant mano laisves. Ir i 'nu nu nu,eik is cia
 iskrypeli',droninykas atsakys faku (butent pagal tavo
 suprastines) bei dings uz krumu. O stai prarades syki
 zyzala,kitasyk mastys,bei kitam pasakys. Bo taip tavo bei mano
 trokstamos teisines priemones deja, kol kas neveikia.
Hau

--
shadow