Tema: Re: LESTO šokiruoja
Autorius: Gintas
Data: 2017-05-19 09:42:25
Siaip tai, uz suvartota elektra privalu sumoket. Tad ir klausimas toks: ar jauciates tiek suvartoje, uz kiek sumokejote ar ne?
Jeigu ESO, pasinaudojusi momentiniu el. energijos suvartojimo matavimu, uzsisidėjo tiek, kiek tikrai nesunaudojote-tada kitas reikalas. ESO privalėtu, esant abejonems, jusu suvartotos el. energijos kieki vertinti savo nenaudai. T.y jeigu ir paprasyt papildomai, tai tik tiek, kiek jus TIKRAI sunaudojote, nes tai ju speco kalte.

P.S. ESO naudojasi istatymu suteikta isskirtine teise apmoket tik tiesioginius nuostolius uz nepateikta el. energija. Tad prasidejus gincams, iskart atkerta el. energija ir temdami laika "ima ant istvermes"

As su jais aiskinausi 1m ir 1mėn, kol jie pripazino savo klaida. Visa laimė, kad buvo galimybė iš kitur tam laikotarpiui elektra gaut.  Ir ka? Jie istaise savo klaida, o bauda uz metus netiekta el. energija -istatymais jiems nenumatyta. Tad ramus jie kaip belgai :) Nebent nuspresciau kelt ieskini, del tiesiogiu nuostoliu, kuriuos irodyt gana sudetinga.