Tema: Re: LESTO šokiruoja
Autorius: android
Data: 2017-05-17 20:53:26
cia viskas ok. Pateikta aiskiai ir formule, ir ikainiai. As ta pacia info turiu ir man tiekpat
skaiciuoja ir i soda, ir i buta ivest.

O dvigubai mazesne ESO puslapyje todel, kad ten minimumas paimtas - 5kW trifazei (3kW vienfazei), o
ne 10kW, kaip pas tave.

Ir beje, jus sutaupytumet, jei butumet eme visi po 5KW, o veliau pasikele, nes jau esamoje
infrastrukturoje galios pakelimo kW kainuoja 4.57+PVM, o nuo 2017.06.01 - 3.85+PVM.
Tobish, jus kiekvienas galejote sutaupyti po 30.69 - 3.85 = 26.84+PVM * 5 = 162e

Aisku, reikia nepamirst pasitikslint koki pagrindini kabeli klos iki jusu ir kokios bus galimybes
pasikelt galia. Daznai tai buna 120mm^2, kas mazdaug lygu ~120kW pralaidumo

http://www.regula.lt/elektra/Puslapiai/prijungimo-ikainiai.aspx
http://www.regula.lt/elektra/Puslapiai/2017-metu-prijungimo-ikainiai.aspx