Tema: Re: LESTO okiruoja
Autorius: eimaz
Data: 2017-05-17 16:59:38
tu esi mats nors vieno ESO smat? prikabinu. ta pati smata prie
aikinantis i kur tokie skaiiai buvo 5500 Eur. po pasiaikinimo visi
skaiiukai sumajo :) vedus pagal to sklypo adres ESO puslapyje, kain
rodo dar 2x maesn, paklausus kodl, sako ten tik preliminari vedimo
kaina, nors nurodomas konkretus takas emlapyje.

"android"  wrote in message news:ofhj8b$9l$1@trimpas.omnitel.net...

ka reiskia nesuprasi?
Imi samata ir ziuri. Paprasai dokumentu ir ziuri. Ar paziuret vpadlu?