Tema: Re: LESTO šokiruoja
Autorius: eimaz
Data: 2017-05-17 16:19:43
nesitikėk, kad daug grąžins. man tik vieną kartą buvo ~150Lt grąžinę nuo
kelių k lt sąmatos. visais kitais atvejais atitinka 1:1 :)
kaip sakiau, ten tos kainos pagal kokius palubinskus skaičiuojamos,
nesuprasi. Vilniaus raj. 6 spintas po 20kw įsivedėme už 1800 Eur, atstumas
~180m nuo vienos spintos iki tolimiausios. o Vilniuje už vieną spinta su
50kw suplojome 1900Eur, elektra ejo pro sklypą.

"Audrius"  wrote in message news:ofhhl4$ucm$1@trimpas.omnitel.net...

Fizinis asmuo. Jau sumokėjau, nes mergaitė paaiškino, jog sąmata bus
skaičiuojama dar kartą, kurią skaičiuos įmonė laimėjusi LESTO konkursą ir
kuri atlikinės darbus, tada ji ir paskaičiuos samatą pagal faktą. tad jei
sumokėta per daug, tai likusius pinigus gražins, jei per mažai, tai teks
damokėti. Bet ...... manau jog tai burtai, nos dabar skambinau
projektuotojus, reikšti pretenzijas, tai jis aiškina beveik tą patį. Na
nesuprantu aš tos politikos. Žiūrėsim kaip reikalai vystysis toliau. Kai
paskirs rangovą, važiuosiu pas juos pasidomėti kaip čia iš tikro bus.