Tema: Re: LESTO Å
Autorius: Terpentinas
Data: 2017-05-19 09:08:46
2017-05-18 19:53, Gintas rašė:
> Mokejot visa laika ta pati, o paskui dar 4000 eur papildomai, del nepriverztos fazes? Teismas buvo ar siaip sutikot su ESO reikalavimais?

Ten tokia istorija, statant spintą montuotojas blogai priveržė vieną
skaitiklio fazę, užplombavo spintą, po poros metų ESO keitė spintą, nes
jungėsi kitas vartotojas, ESO rangovas atidarė spintą, nuėmė plombas nuo
skaitiklio ir nuo spintos, taip ir paliko. Dar po pusmečio atėjo
inspektorius ir apkaltino, kad mes vagiame elektrą ir mūsų spinta
neplombuota :). Aš jam sakau čia kita spinta, o jis man čia ta pati. Aš
jam sakau pažiūrėk į gamybos metus, juk ji 2016, metų, o jis man pohui
rašau, aktą. Ir pamatavo momentinį elektros suvartojimą. Aš skambinų jų
vadui, jis tipo na gerai nevagiat, bet skirtumą susimokėsit. Mes rašom
jiems skundą, jiems pochui. Pervedėm tuos papildomus 4000€, nes elektros
reikia. Po to kalbėjau su tais Eso rangovais, jie sako, mes iškart po
spintos montavimo plombas palikome vidui, kad inspektorius užplombuotų.
Lygtais inspektorius gavo kažkokią ten nuobaudą.