Tema: Re: Zemes kaina. Kris ar kils?
Autorius: MS
Data: 2009-06-05 09:12:34
abejoju ar siandien apskritai kasnors zino kas kiek atpigo. Pirkimai sustojo, o remiantis tik skelbimu kainomis gaunasi Aruodo lygio analizai. Yra daug sklypu kur pardavejai laiko kainas, na gal kokia 10% nuleido. Bet pagal juos spresti apie kainas juk negalima. Mano pastebejimais apatine kainu riba per metus nukrito 50%.  Sklypa pries metus pigiausiai buvo galima rasti uz 200 000, dabar ~100 000.