Tema: Re: Zemes kaina. Kris ar kils?
Autorius: T:\)
Data: 2009-06-04 16:16:41
na tai cia apie bet kuri didesni miesta galima susidaryti toki ispudi. Bet realybeje siek tiek kitaip. Pirmiausia sodai - atrodo ir 6 aru sklypas (gal dar kaimynu pavyktu dasipirkti) kaip ir gera vieta kurtis, bet realybeje sodu virsmas gyvenamuoju kavrtalu labai jau komplikuotos del komunikaciju ir pacio teritorijos isplanavimo (siauri pravaziavimai ir pan) trukumu. Geriausiu atveju jei galetu virsti i kazka tarpinio - pastoviai gyvananciu 20-30 proc (greiciausiai vyresnuio amziaus), like savaitgalines sodybeles, ar vasaros residencijos :)
Del laukuose isdalintu sklypu ir suformuotu kvartaleliu situacija irgi gana komplikuota, del tos pacios infrastrukturos nebuvimo. Pasiziurek kiek susiduria su vandentiekiu, kanalizacijos, elektros atvedimu, keliu nutiesimu ir panasiai. Taip pat nepamirskime susisiekimo su miestu, juk vaikams reikes ir i mokyklas ir i darzelius (nuvezti gal ir nera problemu, o kaip gryzti), o kur dar vaziavimai pas draugus ir pan.
Ir dar kiek atsiras norinciu gyventi vienam laukuose ir laukti kol gal kada nors isikurs kiti. :)

T:)