Tema: Re: Zemes kaina. Kris ar kils?
Autorius: MS
Data: 2009-06-04 14:46:08
namu valdos zeme per metus irgi gerokai atpigo, kaip ir sodybos ir visa kita. Kiap tik isskirtinis, "ekskliuzyvinis" NT per krizes visada nupinga gerokai labiau nei ekonomine klase. Kas pamena kiek kartu jau atpigo Einikio namas:)

Komunikaciju projektas NV zemei vertes prideda labai  nedaug. Kas is to, kad pievose suprojektuotos komunikacijos. Kol nebus statanciu namus, niekas tu komunikaciju neties. O esent dabartinei situacijai ir zinant jog aplink Vilniu jau dabar gerokai perdaug sklypu perspektyvos nekokios.