Tema: Re: stocker - gavau e-mail
Autorius: RQ
Data: 2009-05-11 15:20:02
Toj pusej kur baltarusai prekiaudavo (iejus per pagrindini iejima sukti
i desine), dabar stovi toks geltonas pastatas ant kurio uzrasyta kazkas
panasaus i "Ukines prekes". Tame pastate yra keletas prekeiviu, bet kaip
nurodyti prekystali neisivaizduoju... Ten ganetinai toks siauras
"kambariukas", jame gausu ivairiu suv. aparatu, kompresoriu rodos pora
dar yra ir kitokiu irankiu. Aparatai lenkiski, auksciau snekejau
konkreciai apie mazycius PIROTEC inverterinius aparaciukus. Nepamenu,
bet rodos kiti prekeiviai PIROTEC'u neturejo. Pats pardavejas toks
jaunas palyginus bachuriukas, atrodo Pavel vardas.

Del pasirinkimo geriausia manau apsispresti kokie poreikiai pagrindiniai
ir koks biudzetas - pagal tai ir rinktis. Profesionaliam naudojimui
tokiu gariunisku neimciau, bet sau ukyje, jei ne kasdien virini, turetu
tarnauti ilgai ir laimingai. Vienas aspektu; tai ukyje visgi daznai
prireiks virinti nors 3mm elektrodais, tai aparatai <100A nelabai
rekomenduotini.

PS. o siaip tai nereikia uzsiciklinti ant ARC aparatu, juk daznu atveju
pakanka ir MIG (pusautomaciu) portabilumo, o virinti su tokiu praktiskai
nereikia net mokytis ir patogumas 10 kartu didesnis. Perkama ten pat,
kainos dvigubai-trigubai pigiau nei senukuose. Aisku ant stogo MIG'o
neuzsikelsi per peti persimetes, bet jei gali ant zemes pasidejes
virinti, tai turbut nieko patogesnio zmonija dar neisrado, o kaip
bonusas - galima ir masinos skardas pavirinti pasipraktikavus, kas su
strypais - labai sudetinga/beveik neimanoma.