Tema: Re: stocker - gavau e-mail
Autorius: E=mc^2
Data: 2009-05-08 12:09:59
Realiia kazkada ish tevo turgini pasijemiau sau. Jis kazkada apie 400 Lt
mokejes uz ji. Veikia jau kokie 4 metai.
Tik kad nedidele beda turiu. Gyvenu sodu bendrijoje. Tenka pries ka nors
virinant atjungti visus imanomus el prietaisus. Boileri,  skalbenke ir etc.
Kitu atveju niekaip neuzdegu lanko normaliai ir snarglioji taskais...
Parametrus galesiu paziuret jei neuzmirshiu jei kam idomu. Biski diletantas
kalbant apie aparatus.

--
E=MC^2