Tema: Re: stocker - gavau e-mail
Autorius: RQ
Data: 2009-05-07 17:22:26
Suvirinimo aparatas kaip suvirinimo aparatas - jame truksta tik tolygaus
galios reguliavimo, bet jo ir galia turbut nedidele, tai nelabai ir aktualu.

Kas del ismokimo, tai jei atsakingu konstrukciju nevirinsi, o tik kokia
tvora pavirint nori - per vakara ismoksi ir tarnaus amzinai (jei bent
mazdaug seksi "duty-cycle"). Tik suprantama reikia bent teorija zinot :D
Ir apsaugos priemones turet, kitaip ne tik, kad nieko nesuvirinsi, bet
dar ir apaksi visam gyvenimui (jau nekalbant mirti nuo elektros smugio).

Paprasciausia turbut butu pasikviesti mokanti virinti ir paprasyti, kad
pravestu poros valandu paskaita, ypatinga demesi kreipiant saugumui.
PAts suvirinimas yra labai paprastas dalykas, bet reikalauja labai daug
igudziu (kalbant apie konkreciai sio aparato naudojama suvirinimo
metoda). Todel jei kaina nesvarbu - mokytis suvirinimo siulyciau pradeti
nuo pusautomaciu aparatu.

PS. Ir siaip - kataloge nurodyta, kad siu aparatu kiekis = 0, tai matyt
jau ispardave akcijinius.