Tema: Re: stocker - gavau e-mail
Autorius: Resolut
Data: 2009-05-08 11:36:50
MAiseliu visur nera- perku www.karcher.lt, moki-vezi.SSSS,topocente nera.
Kaina apie 5 lt/vnt. DAbar nusipirkau daugkartini medziagini- dar
nebandziau.
Traukimas... Buna ir geriau.  Minusas, kad maiseliai gan mazi- kokiu 2,5 l
talpos, Tas visas didelis turis skirtas skysciams, kuriu siurbt nebandziau.
Siurbliui 3 men, siurbiaus tik savo nama ir masina. Siurblys tikrai gyvas.
Kazkur pasimete tiesus antgalis, tas kur istrizai nupjautas.