Tema: Re: stocker - gavau e-mail
Autorius: bzik
Data: 2009-05-08 08:47:37
jau susiradau kazkokia instrukcija www.
Yra bent pora artimu zmoniu kurie tikrai gerai ir graziai moka virint, bet
vieni toli, kiti savam uky uzsikase. Plius atstumai. Kaimynas turi rimta,
bet velgi reikia prasytis, derintis, nest visus metalus jam. O man pasitaiko
poreikis kokiam sudniekiui prikabint vietoj to, kad greziot skyles (lentyna
rusy, ploksteles tvoros tvirtinimui ir pan.). Dabar zmonai prireike
konstrukciju gebeniu kabinimui. Galvoju imt armaturos, ir konstruot. Grozio
nereikia. Jei su tokiu ka nors ismoksciau, tai kodel nepabandzius isigyt.