Tema: Re: ieskomas komplektas skalbykle+dziovykle
Autorius: svk
Data: 2013-11-10 22:42:11
O aš turiu tiesiog Ardo, kurioje pakrovus net ir 7 kilus bei sukant tais
pačiais 1400 apsisukimais - jau n metų niekur nevaikšto. Net blogai - apie
kojytes jau nešvarumų sluoksnis, nes apiplauti nepatogu, o vat pajudėtų, tai
ir pavalytum. Taip, kad čia ne brando privalumas.

"CodeC"  parašė naujienų news:l5ok31$qjf$1@trimpas.omnitel.net...

On 2013.11.10 19:57, Zilve wrote:
> Taip, buna dabar uzisisakiau iq800 dziovykle
> http://www.siemens-home.lt/produktai/skalbimas-d%C5%BEiovinimas-ir-lyginimas/d%C5%BEiovykl%C4%97s/WT48Y881DN.html?source=browse

sveikinu :) tikiu kad daiktas geras. mane net ir iq500 pilnai dziugina.
masina iq700. stovejau ir ziurejau kaip grezia ant 1400rpm ir nejuda nei
mm niekur :) pries tai tureti visokie samsung, beko, ariston ir panasu
barachlo vonioj vazinedavo po visas grindis, karta nusirove nuo
kanalizoko zarnos, uzreme vonios duris, padare patopa vonioj ir parode
man faka - vos i vonia iejau, galvojau duris reiks lauzt :) sitai viena
vieninteli priekaista turiu - uzpiso nest i trecia auksta...