Tema: Re: ieskomas komplektas skalbykle+dziovykle
Autorius: Jonas
Data: 2013-11-07 09:59:41
Paprasta cia ta fizika. Jamam is lauko 0 laispniu 60% dregnumo ora, pasildom
ji iki 18 laipsniu. Tam kad ji padaryt 60% reikia dadet 6.29g vandens I kuba
oro. Pilnai pakeitus ora 15kv kambary gaunam 15*2.5*6.29=236g. Jei
ventiliacija normali ir oras kambaryje pasikeicia per 2 valandas, per para
gaunam 2.8kg(l). 70kv butui 13kg(l)

http://rolfb.ch/tools/thtable.php?tmin=-20&tmax=24&tstep=2&hmin=10&hmax=100&hstep=10&acc=2&calculate=calculate

"CodeC"  wrote in message news:l5a5po$ugf$1@trimpas.omnitel.net...

On 11/05/2013 08:56 AM, rl wrote:

> Pas mane paprastas Philips Avent ultragarsinis, tai pagal speka 6 L per
> para. Bet tai neisivaizduoju kam cia tiek reiketi gali, nes jau
> isgarinus pora litru mazesniame kambaryje langus traukti pradeda nuo
> dregmes...

tu dregme ne pagal langu traukima matuok. tai cia viena.
antra, reik vedintis. periodiskai, N kartu per para. tuo atveju, kai
nera normalios vedinimo sistemos lieka langas.
trecia - apibendrintas praejusiu metu vaizdelis. boneco ultragarsinis
per para laisvai isvarydavo 10 l ir likdavo tuscias. vienam kambary
beveik pastoviai mikro plysis paliktas, nakty miegamajame lango virsus i
istiklinta balkona pradarytas. nu ir siaip langai atidaromi daznai
papildomai vedinti. langus traukt pradeda, jei >50% pradedi varyt. bet
langai seni shudini plastikiniai kazkokie.
tokio galingumo drekintuvu negalima statyt zemiau kaip metras iki zemes,
nes slampa grindys - varo tirsta ruko srove, vanduo akyse senka (beveik
:)). normaliai vedinamose patalpose dingsta tie 10 l be zymes.
jeigu kas netingetu ir moketu paskaiciuot pagal fizikos formules tai
nieko cia nuostabaus nebutu.