Tema: Re: ieskomas komplektas skalbykle+dziovykle
Autorius: CodeC
Data: 2013-11-05 09:12:56
On 11/05/2013 08:56 AM, rl wrote:

> Pas mane paprastas Philips Avent ultragarsinis, tai pagal speka 6 L per
> para. Bet tai neisivaizduoju kam cia tiek reiketi gali, nes jau
> isgarinus pora litru mazesniame kambaryje langus traukti pradeda nuo
> dregmes...

tu dregme ne pagal langu traukima matuok. tai cia viena.
antra, reik vedintis. periodiskai, N kartu per para. tuo atveju, kai
nera normalios vedinimo sistemos lieka langas.
trecia - apibendrintas praejusiu metu vaizdelis. boneco ultragarsinis
per para laisvai isvarydavo 10 l ir likdavo tuscias. vienam kambary
beveik pastoviai mikro plysis paliktas, nakty miegamajame lango virsus i
istiklinta balkona pradarytas. nu ir siaip langai atidaromi daznai
papildomai vedinti. langus traukt pradeda, jei >50% pradedi varyt. bet
langai seni shudini plastikiniai kazkokie.
tokio galingumo drekintuvu negalima statyt zemiau kaip metras iki zemes,
nes slampa grindys - varo tirsta ruko srove, vanduo akyse senka (beveik
:)). normaliai vedinamose patalpose dingsta tie 10 l be zymes.
jeigu kas netingetu ir moketu paskaiciuot pagal fizikos formules tai
nieko cia nuostabaus nebutu.