Tema: Re: ieskomas komplektas skalbykle+dziovykle
Autorius: CodeC
Data: 2013-11-05 09:22:20
On 11/04/2013 10:14 PM, DasI wrote:
> On Mon, 04 Nov 2013 17:00:50 +0200, CodeC wrote:
>
> Gamintojas nedeklaruoja, nes tas kiekis priklauso nuo esamos dregmes, jei
> pakankamai dregna tai ir garina gerokai mazhiau. Vienintelis dalykas kas
> su jais man nepatinka tai kaina. Ypach pas vietinius pardavejus. Nori
> nenori zhvilgsnis krypsta i visokius amazon.de ir pan.
> Kai ateis zhiema, galesiu tiksliau paskaichiuoti kiek jis ten ishgarina.
> Iki shiol pora metu tai tokia kaip ir rutina budavo - turejom tokias
> durnas patalpas kur zhiema nenormaliai sausa(dazhnai 20% ir mazheu), tai
> [...]

nu zinok imsiu ir koki viena nusipirksiu pabandymui, per daug nebus.
bet as nujauciu kame cia reples bus. ultragarsinis ir sitie venta yra du
skirtingi daiktai su skirtingom galimybem ir paskirtim, as taip manau.
venta puikiai atliktu savo darba patalpose, kuriose vedinimas irengtas
normaliai, o ne lango principu. t.y. patalpose nera staigaus didelio
dregmes svyravimo. atidarius langa ir vel ji uzdarius dregme nuo kokiu
50 staigiai krenta iki 10-20. galingas ultragarsinis dregnuma vel
staigiai uzkelia iki normos. venta labiau tinka pastoviam nuosekliam
drekinimui. tikrai netikiu, kad ji prilygtu momentiniu pajegumu
ukltragarsiniam, kuris vendens 'isdauzymui' naudoja 30-40W ultragarsini
elementa ir varo stipria tirsta ruko srove. salia jos stovint atrodo kad
vandeniu kvepuoji :) gal net visai nieko kombinacija butu -
ultragarsinis + venta.