Tema: Re: ieskomas komplektas skalbykle+dziovykle
Autorius: CodeC
Data: 2013-11-03 22:44:24
On 2013.11.03 22:37, DasI wrote:

> Nukrypstam nuo temos, bet sheip jei jau dar viena drekintuva pirksies, tai
> siulychiau ne ultragarsiny shy kart zhiureti, o tipo toky: http://
> goo.gl/4tuYPn - knkrechiai LW45 jei nesismulkinant.

tai ziurejau as juos seniai jau, pries pirkdamas ultragarsini.
jei trumpai tai - nesamone ir tiek. praktiskai nieko nedrekina ir uzia
baisiai. geras ultragarsinis drekintuvas - geriausiai ka siandien gali
turet situo klausimu. aisku reik keist filtro kasetes bent karta i
metus, priklausomai nuo vandens kokybes. kitaip viska baltom dulkem nuvaro.