Tema: Re: Saules baterijos ir vejo malunas
Autorius: eciffo
Data: 2009-05-06 19:49:16
Biski pasvaiciosiu, tai nespardykit.
Nu jai gyvenimas taptu  Mad Max styliuj, tai  pora  ideju:
1.Tarkime turime labai pigios silumos (kuro), kuria  sheip reiktu konvertuot
i elektra.Tas komplikuota..Bet kita vertus siek tiek galima perdaryt kai
kuria butine technika kad naudotu silumine energija vietoje elektros.Tai
butu skalbykle,dziovykle,indaplove,karstas vanduo maisto ruosimui,buitinis
karstas vanduo nu ir ar kazkas.Maisto ruosimo atveju teliktu elektra pakelt
kelis laipsnius iki virimo.
2.Turim elektros generatoriu sukama vidaus degimo variklio.Elektra
akumuliuojama, o didzioji energijos dalis ismetama dumu pavidalu (koks yra
vidaus degimo varikliu NVK?) butu panaudojama  namu sildymui ir  buitinei
technikai(ziuret 1.punkta) .