Tema: Re: Saules baterijos ir vejo malunas
Autorius: Gintas
Data: 2009-05-04 18:52:04
pries pora dienu per tv laida kalbejo seimunas Zakaris. Tai jis paminejo, kad VST yra jau apskusta, nes neteisetai elgiasi reikalaudama, kad zmogus uz savo pinigus linija susitvarkytu  ar pastote irengtu, o poto visa tai atiduotu VST. Nesiklausiau atidziai, bet gal vertetu pasidometi ar nera kas pasikeite?
Ir dar-kai sugalvosi apie generatoriu-pranesk. Turiu is operacines patikima su visu valdymu. Tik kazkas nuo remo nusvilpe jam priklausanti Volgos varikli ir GAZ53 varini radiatoriu ausinimui:) 15kW, trifazis. naujas, jei neaprudijo bestovedamas