Tema: Re: Saules baterijos ir vejo malunas
Autorius: gopas
Data: 2009-05-04 21:45:12
kazkur girdejau apie zmogeli kuris turi pasistates vejo jegaine, saules
baterijas ir generatoriu. siaip
naudoja saules arba vejo energija...o jei nei to, nei to ner tai tada jau
generatoriu jungia...nes jam
uz elektros ivada uzsiprase 1.5mln. litu. gaila nepamenu nei kas toks, nei
kur straipsni maciau.