Tema: Re: Saules baterijos ir vejo malunas
Autorius: Nemo
Data: 2009-05-05 09:06:48
bet tai kaip mėgsta žmonės žaistis su likimu. jobtvaimat, taigi tėvai, kaip
suprantu maži vaikai namie, o tu čia savo principus rodai, šūdas gausis iš
tos vėjos - saulės eenergijos, neturėsi tu elektros. reik su žmonėm kalbėt,
o ne ant kažkokių revoliucinių principų eit. man argumentas, kad VST liepė
pakeist viso kaimo tinklus atrodo mažų mažiausiai kaip pyzdiožas.