Tema: Re: Saules baterijos ir vejo malunas
Autorius: shernas
Data: 2009-05-04 22:55:38
Patarciau ten kur skambinai parasyti rastus. Tada jie tures tau oficialiai
atsakyti. Nes kai paskambini, tai nezinai ant ko pataikai, gal zmogelis jau
ruosiasi eiti pietu arba turi dar kruva darbu ir tingi aiskintis tavo
situacija su visais niuansais, tai ir atsako kaip jam paprasciau, o gal jis
nekompetetingas tuo klausimu, gal jis nesprende panasiu situaciju, vienu
zodziu nusiusk rasta - jis pateks virsininkui, tas priims sprendima ka
daryti, jei nezinos paskirs kam nors issiaiskinti, atsakys tau oficialiai,
jei tai ne ju reikalas gal nukreips i kita institucija, vienu zodziu rimciau
paziures i tavo problema.
O i vartotoju teises nesikreipei? Jei ne, parasyk ir jiems. Gi nieko
nekainuoja, svarbu nenuleisk ranku.