Tema: Re: Malkavimas ir medziotojai?
Autorius: Daiva D.
Data: 2013-01-14 09:22:18
Nedraudžiama.
Siūlyčiau dar parašyti į fotografų grupę ir uždrausti blykstes.

"svyt"  parašė naujienų news:kctvsf$slb$1@trimpas.omnitel.net...

oi gi atleisk, pamirsau kad draudziama sunu augintoju forume skustis
kaimynu, kuris vedzioja neprirista, be antsnukio kovini suni. O net ir ne
del koviniu sunu- kad mano sesers dukra gal iki 14 metu paniskai bijojo sunu
(ir fotkinimo su blykste), po maziuko suniuko apuostymo jinai klykdavo 3
valandas. Sunes gi nekanda, neserga pasiutlige, nesika i vaiku zaidimu
smeliadezes, nezymi teritorijos koridoriuje, neplatina parazitu. Mieli
padareliai tiesiog, kuriems mano manymu ne vieta mieste.

--
vyt/ /

vw kombi od. variant (Dizelis)
vw golf II (Dizelis)