Tema: Re: Malkavimas ir medziotojai?
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2012-12-31 12:35:25
Bet is kitos puses - sakukim pakeiciam situacija ir tu jau didesnis savo
misko seimininkas. Kaio darom su stirna, kuri atbego is tavo misko ir
istrype mano morkas? Kas uz tai moka?

"neviernas"  wrote in message news:kbq4gk$om4$1@trimpas.omnitel.net...

arba tu pasistatai serykla, kad stirnos paestu ir pasigrozetum kartu, o
atvaro VYRAI MEDZIOTOJAI ir pasaudo prie namu.
kaip ir legaliai viskas, bet kazkas smirda sitame reikale, nejauti?
ai nors bb tu ten jausi man atrodo..