Tema: Ats.: Malkavimas ir medziotojai?
Autorius: siGis
Data: 2012-12-31 13:37:58
Tavo morkos tavo ir problema :). Jeigu sodini jas taip kad pasertum
stirnas, tai ko tada nepatenkintas. Stirna ne mano ir kiek
isisvaizduoju ju gyvenimo buda jos is principo negali buti is mano
misko. Tuo labiau kad dauguma savininku to misko turi vos po kelis ha.
Nesikreipiam gi i medziotoju bureli kai koks nors dvikojis gyvunas
nukasa mano bulves ar isskina braskes, tam kad sureguliuotu tu dvikoju
padaru stipriai per dideli skaiciu tenkanti i ploto vieneta.

Kas yr medziotojas? Medziotojas tai zmogus kurio proteviai gerokai
paveluotai islipo is medziu ir dar labiau paveluotai uzsieme
zemdirbyste.  Taip tas atsilikimas ir tesiasi per tukstantmecius. Tai
sakau pazindamas keleta tuom uzsiimanciu zmoniu. Medziokles su
varovais kitaip kaip masinemis skerdynemis nepavadinsi. Sita zmoniu
paderme manau, kad yra potencialus zydsaudziai ir genocido vykdytojai.
Tereikia tik tam palankiu nebaudziamumo salygu ir objekto.

siGis
----------------------------------
"Linas Petkevičius"  parašė naujienų

Bet is kitos puses - sakukim pakeiciam situacija ir tu jau didesnis
savo
misko seimininkas. Kaio darom su stirna, kuri atbego is tavo misko ir
istrype mano morkas? Kas uz tai moka?

"neviernas"  wrote in message news:kbq4gk$om4$1@trimpas.omnitel.net...

arba tu pasistatai serykla, kad stirnos paestu ir pasigrozetum kartu,
atvaro VYRAI MEDZIOTOJAI ir pasaudo prie namu.
kaip ir legaliai viskas, bet kazkas smirda sitame reikale, nejauti?
ai nors bb tu ten jausi man atrodo..

"monaxas" <sudorok@shlezhevichiu.kitaip.tave.sudoros.lt> wrote in
message