Tema: Re: Malkavimas ir medziotojai?
Autorius: va
Data: 2012-12-31 17:35:59
Gyvunai zudomi fermose, tik 100000x didesniais mastais.
Medziokleje zverys MEDZIOJAMI irgi del maisto, bet medziotojo/zveries
sekme/nesekme priklauso nuo labai daug faktoriu. Kiek, kaip, kada ir kokiu
zveriu galima sumedzioti nurodo medziokles istatymas, kurio nesilaikymas
traktuojamas kaip brakonieriavimas.
Apie medziotoju funkcijas bei pareigas turbut nesiplesiu.