Tema: Re: Malkavimas ir medziotojai?
Autorius: Sail
Data: 2013-01-09 09:56:45
Apie zveju meile gamtai - pzdc kiek siuksliu palieka jie savo zvejybos
vietoj. Uztenka nuplaukt i bet kuria ezero sala ir praeit pro patogias
vietas. Masinom ten neprivaziuosi, tad zveju darbas.

O kadangi tenka man priziureti dali ezero pakrtantes, tai matau, kiek po
ziemos siuksliu prie kranto priplaka, kurias pelieka zvejai.

Bbz kaip su tom ju meilem maitinanciai gamtai...