Tema: Re: Nuomones apie nama Romainiuose
Autorius: CodeC
Data: 2013-01-05 14:44:22
On 01/05/2013 07:37 AM, -Velnias- wrote:
> apie mokyklas cia nekalbama. man autobusai neaktualu, ir kai ieskojau

as tai kalbu bendrai, vardinu objektus, su kuriais siaip jau jauniem
zmonems tas SUSISIEKIMAS ir aktualiausias. kad tu iki kiosko alaus su
masina nuleki tai nieko nereiskia ir nieko nerodo. o 'geras
susisiekimas' ir apima tokius dalykus, kaip viesojo transporto gausa,
atstumai iki strateginiu objektu, keliu bukle. taip, silainiai siuo
atzvilgiu sostine, palyginus su romainiais. bet man jie nepatinka ne del
to, ir juose gyvent nenoreciau.

> sau rammios vietos prie misko gyvenimui, apie autobusus nesidomejau. bet

gimines irgi panasiai kazkada isikure. dabar miskas pasidare toli ir tik
prisiminimas. aplink vien nauji nevykusiai suprojektuoti kvartalai.

> pvz siemet buvo paleistas nuo lampedziu iki M.P. Salciu gatves vidurio
> (uz baremos), tai jau praktiskai iki Romainiu galo. Vaziuoja ir pora
> mikriuku.
> kokio ble tau kelio geresnio reikia? Kuom tas prastas is silainiu ar

tokio kur ketvirtu begiu vaizuot gali. ir kur nestovi eilute skersu RWD
vos tik pasalus.

> raudondvario pl? Vat per Giraite jeigu is autostrados nusuki, taip, tas
> ne koks. Bet ten vaziuoju tik kai griztam nuo juros, ir tai skaitau
> patogiu reikalu.

tai tas kelias pats normaliausias ir yra. nors ir tai varganas.

> O statistiskai, Romainiai sparciausiai besipleciantis rajonas Kaune.
> Bent taip savivaldybeje teko girdeti.

tai jo, daugiausiai budeliu molynuose pristatyta. keletas kitu irgi
panasiai vejasi.

> cia kaip kas isivaizduoja kaima ir miesto rajona. Itariu paciam
> Silainiai pats tas.

ne pats tas, bet tai miestas. romainiai kaimas, kuriuose nekalbant apie
mokyklas ir darzelius net parduotuves normalios nei vienos nera. apie
pramogu/sporto objektus jau net nedrystu klaust. kad i juos pakliut,
reik masinos ir toli vaziuot.
dabar papasakok kaip gryzt namo pvz sestadieni - sekmadieni po 20h.
nevaziuoja niekas, tame tarpe ir mikrai. po 24h nebevaziavo net taksas
ne viena karta jau.
man miestas pvz ten, kur sugedus masinai i darba gali nuvaziuot viesuoju
ir uztrunki 10 min ilgiau.