Tema: Re: Nuomones apie nama Romainiuose
Autorius: Darius-B
Data: 2013-01-03 22:30:23
Pas mane ko gero panasiai, ties 160 baigiau skaiciuoti islaidas tai buvo
pilna isores apdaila (apdailines plytos) viduje nieko nedaryta, langu, duru
nebuvo.
7000Lt uz ara irgi mazoka.

"Leon'"  wrote in message news:kc4lou$ao3$1@trimpas.omnitel.net...

man paciam statant, panasios stadijos panasios kvadraturos vos ne dvigubai
daugiau, nei kad rasai. 150 tilpau tik i dezute be langu, duru, vidaug
apdailos...